'De angst om alleen te wandelen is minder geworden. Ik heb ontdekt dat je ook goed in je eentje, in stilte kunt wandelen. De drempel om dat te gaan doen, is weggenomen door de trainingen'

'De concentratie op mijn ademhaling, op mijn lijf, het voelen van mijn voeten, helpt mij om rustiger te worden. Ik wandel dan op mijn gevoel ipv met mijn gedachtes'

'De praktische tips om je zintuigen te gebruiken tijdens het wandelen, ga ik absoluut toepassen'

'Ik wilde leren om het wandelen meer te ervaren, en dat is gelukt door deze trainingen'

'Door de oefeningen merk ik in het dagelijkse leven, dat ik meer rust ervaar en me meer kan focussen'

'De combinatie om met Mindful bezig te zijn EN met wandelen, voelt zo heerlijk. Hierdoor krijgt het wandelen weer een andere dimensie'

'Fijn, die oefeningen waarbij ik mijn aandacht richt om wat er om me heen gebeurt. Hierdoor wordt het stiller in mijn hoofd'

'Als je het over ervaren hebt, dan moet ik denken aan de 1e training, waarbij we tijdens het wandelen de schoenen uit gingen doen en met onze blote voeten door het natte gras gingen lopen. Dat voelde zo intens, na het wandelen, tintelde je voeten!'

'De training wordt op een licht'voetige' manier gegeven, met aandacht voor iedereen persoonlijk'

'Er is veel aandacht voor uitleg en oefeningen, maar daarbij is de humor die wordt ingezet ook zeer welkom. Erg fijne combinatie'

'De bodyscan in het park voelde als een geweldige ervaring. Ik pas deze toe, als ik ga werken en ik voel dat ik gespannen ben. Dit geeft me veel rust en ontspanning'